Welk logo past bij jou?

Een logo is niet zomaar een plaatje. Om tot een goed ontwerp te komen moet je de volgende elementen in overweging nemen…

Huisstijl

Een huisstijl zorgt ervoor dat jouw bedrijf beter herkent wordt door jouw (potentiële) klanten. Wanneer in alle communicatiemiddelen dezelfde stijl door wordt gezet, komt jouw bedrijf krachtiger over!

Huisstijldragers

Wat zijn huisstijldragers? En welke huisstijldagers denk jij te gaan gebruiken? Een handige checklist helpt je hierbij…

Reclame Doeleinden

Reclame maken gaat tegenwoordig niet alleen meer via de brievenbus… Op welke manieren wil jij jouw bedrijf promoten?

Een greep uit mijn portfolio…

Huisstijl

Jouw huisstijl geeft een bepaalde uitstraling en herkenbaarheid. Het is het gezicht van jouw bedrijf.
Wil je een mooi logo met visitekaartjes en briefpapier? Of wil je ook een envelop laten ontwerpen? Of ben je meer op zoek naar een complete huisstijl met logo, visitekaartje, (digitaal) briefpapier en omslagfoto’s voor je social media zoals Facebook, Twitter, Linkedin, Facebook of Google+?
Eenduidige communicatie betekent meer herkenbaarheid. Het is het beste om zoveel mogelijk van je communicatiemiddelen uit te voeren in jouw huisstijl. Natuurlijk heb je ook te maken met de grenzen van je budget. Wat nu niet kan, kan misschien later. Als je een huisstijl laat ontwerpen, zorg dan dat deze wordt doorgevoerd in de middelen die je gebruikt in het contact met klanten. Hierdoor wordt de naam van je bedrijf en de herkenbaarheid van je logo en huisstijl versterkt. En je bent consequent in je uitstraling van jouw communicatie. Klanten zullen je beter en sneller herkennen.

Huisstijldragers

Hier vind je een beknopt overzicht van huisstijldragers. De lijst is niet compleet, maar je krijgt wel een indruk van de belangrijkste huisstijldragers. Het is een checklist om te bepalen welke huisstijldragers jij nodig hebt.

Reclame Doeleinden

 
Reclame maken gaat tegenwoordig niet meer enkel in een krantje of een flyer in de brievenbus. Reclame maken betekent: jouw “gezicht” laten zien in vele vormen en op verschillende manieren. Flyers & posters zijn de meest authentieke vormen van reclame. Je kunt deze gebruiken voor verschillende doeleinden; als uitnodiging, het promoten van een aanbieding of puur om het “gezicht” van jouw onderneming onder de aandacht te brengen.
 
 
Vergeet daarnaast vooral het “wereldwijde web” niet. Social media spelen in deze tijd een grote (misschien wel de grootste?) rol. Probeer ook hier jouw huisstijl consequent door te voeren, zo creëer je meer herkenbaarheid bij jouw potentiële klanten. Herhaling is de kracht!
 
 
 
Jouw huisstijl moet herhaalt worden in elke communicatie die jouw bedrijf op papier, beeld of digitaal voert, om goed op te vallen. Dat is reclame!! Bedenk dus welke huisstijldragers bij jouw bedrijf passen en hoe jij jouw huisstijl daarin wilt verwerken. Kom je er zelf niet uit? Ik ga vrijblijvend met jou in gesprek om dit uit te stippelen. Neem gerust contact met mij op voor meer informatie.

Heb jij vragen over jouw huisstijl of heb jij behoefte aan een vrijblijvend gesprek?        Klik hierboven om contact op te nemen.

Wil je zelf alvast aan de slag met de voorbereiding voor jouw eigen logo? Vraag hier dan GRATIS de informatiefolder en Stijlgids aan!