
Welk logo past bij jou?
Een logo is niet zomaar een plaatje. Om tot een goed ontwerp te komen moet je de volgende elementen in overweging nemen…
Huisstijl
Een huisstijl zorgt ervoor dat jouw bedrijf beter herkent wordt door jouw (potentiële) klanten. Wanneer in alle communicatiemiddelen dezelfde stijl door wordt gezet, komt jouw bedrijf krachtiger over!
Huisstijldragers
Wat zijn huisstijldragers? En welke huisstijldagers denk jij te gaan gebruiken? Een handige checklist helpt je hierbij…
Reclame Doeleinden
Reclame maken gaat tegenwoordig niet alleen meer via de brievenbus… Op welke manieren wil jij jouw bedrijf promoten?
Welk logo past bij jou?
Het logo is onderdeel van een huisstijl. Het logo moet een uniek, herkenbaar beeldmerk zijn. Het is belangrijk dat het logo precies past bij het bedrijf, en dat mensen de onderneming in één oogopslag herkennen. Een goed ontwerp is de perfecte samenstelling van kleuren, vormen en lettertypes, dat samen zorgt voor een professionele uitstraling.
Het logo geeft jouw bedrijf een “gezicht”. Dus heb je een bedrijfslogo laten ontwerpen, pas het dan toe op al je communicatiemiddelen, zoals je briefpapier, enveloppen, visitekaartjes, flyers, folders, advertenties etc. Dan zorg je voor eenduidige communicatie met je klanten.

Een greep uit mijn portfolio…


































Huisstijl
Wil je een mooi logo met visitekaartjes en briefpapier? Of wil je ook een envelop laten ontwerpen? Of ben je meer op zoek naar een complete huisstijl met logo, visitekaartje, (digitaal) briefpapier en omslagfoto’s voor je social media zoals Facebook, Twitter, Linkedin, Facebook of Google+?
Eenduidige communicatie betekent meer herkenbaarheid. Het is het beste om zoveel mogelijk van je communicatiemiddelen uit te voeren in jouw huisstijl. Natuurlijk heb je ook te maken met de grenzen van je budget. Wat nu niet kan, kan misschien later. Als je een huisstijl laat ontwerpen, zorg dan dat deze wordt doorgevoerd in de middelen die je gebruikt in het contact met klanten. Hierdoor wordt de naam van je bedrijf en de herkenbaarheid van je logo en huisstijl versterkt. En je bent consequent in je uitstraling van jouw communicatie. Klanten zullen je beter en sneller herkennen.


Huisstijldragers
Reclame Doeleinden

Wil je zelf alvast aan de slag met de voorbereiding voor jouw eigen logo? Vraag hier dan GRATIS de informatiefolder en Stijlgids aan!